KriptoKral.com Teknoloji Haber Merkezi Blog Metaverse OYUN VE METAVERSE TEKNOLOJİLERİ TASARIM EĞİTİMİ
Metaverse

OYUN VE METAVERSE TEKNOLOJİLERİ TASARIM EĞİTİMİ

METAVERSE

Kursun Adı: Oyun ve Metaverse Teknolojileri Tasarım Eğitimi

Son Başvuru Tarihi
23.02.2024

Kursun Süresi
240 Saat

Kurs Başlama Tarihi
26.02.2024

Kurs Bitiş Tarihi
05.04.2024

Kursun Amacı

Öğrenim süreçlerini başarıyla tamamlayan kursiyerlerimizin; Metaverse, Oyun 
Teknolojileri, VR teknolojilerine yönelik  üç boyutlu karakter modelleme, 
kıyafet modelleme, nesne dokulandırma, iç-dış mekan tasarımları oluşturabilir 
hale gelmesi amaçlanmaktadır. 

Eğitim; oyun sektöründe kullanılan 5(beş) farklı programın tanıtımı ve temel-
orta düzey kullanımı hakkında bilgiler içermektedir. Bu programlar dünyanın her 
bölgesinde bu sektörde çalışan uzmanlar tarafından kullanılmaktadır.

Eğitime konu olan programlar;

➢Z BRUSH

➢MARVELOUS

➢ADOBE SUBSTANCE PAİNTER

➢3DS MAX

➢UNREAL ENGİNE

Kurs Hakkında;

Kursa başvuran öğrencilerimizin temel bilgisayar kullanım bilgisine sahip 
olmaları beklenmektedir. 

Kursiyerlerimizde; Görsel içerik oluşturma, Oyun Teknolojileri, Dijital Sanat, 
Metaverse konularına ilgili olması ve bu sektörde kariyer hedeflemesi 
şartı aranmaktadır.

Kurs kapsamında Metaverse ve Oyun Teknolojilerine yönelik görsel içerik üretim 
süreçlerine değinilecektir. 

Eğitimlerimiz tüm gün verilecektir. Kesin kaydı yapılan öğrencilerin devamlılığı 
zorunlu olacak ve devamlılık şartı aranacaktır.

Kurslarımız kontenjanla sınırlıdır. 

Yapılan başvurular yalnızca başvuru yapılan kurs dönemini kapsamaktadır.

Kurs Başvuru Bitiş Tarihi: 23.02.2024-Cuma

Planlanan Kurs Başlangıç Tarihi : 26.02.2024-Pazartesi 

Planlanan Kurs Bitiş Tarihi : 05.04.2024-Cuma

Kurs Merkezi Adresi:  ANSERA TECHBRİDGE AKADEMİ MERKEZİ, AZİZİYE MAHALLESİ, 
PORTAKAL ÇİÇEĞİ SOKAK, ANSERA AVM NO:17 KAT:3 KAPI NO:137 ÇANKAYA/ANKARA

Kursun İçeriği

➢ Z-Brush

o Z-Brush Nedir?

Program Kurulumu

Program Arayüz Tanıtımı

Menüler – Tool Bar - Brushlar

Yeni Proje Oluşturma

Karakter Tasarımı Başlangıç

Polygon Yapısı

Z-Remesher Nedir?

Low Poly- Hight Poly

Texture Yükleme ve Texture Kullanımı o

UV Master

Oyun Motorlarına Uygun Export Teknikleri

➢ Marvelous Designer

Marvelous Designer Nedir?

Program Kurulumu

Arayüz Tanıtımı

3 Boyutlu Nesneler Import Edilmesi

Kıyafet Modelleme

Kumaş Çeşitleri

Tasarımların Uygun Formatta Export Edilmesi

➢ Substance 3D Painter o Substance Painter Nedir?

Program İndirilmesi ve Kurulumu

Arayüz Tanıtımı

Mesh İmport

Kaplama Araçlarının Tanıtımı

Mesh Export İşlemleri

3D Studio Max

3ds Max Programı Nedir?

3ds Max Program Kurulumu

Program Arayüzü

Yeni Proje Dosyası Oluşturma

Toollar ve Modellemeye Giriş

Nesne Modelleme

Bina Modelleme

Kameralar, Işıklar ve Render İşlemleri

Oyun Motorlarına Uygun Proje Export

➢UNREAL ENGINE

Unreal Engine Nedir?

Unreal Engine ile Neler Yapılabilir?

Unreal Engine Kurulumu

Unreal Engine Arayüz İncelemesi

Unreal Engine Yeni Proje Oluşturmak

Dosyalama ve Dizin Mantığı

UE Işıklar ve Kameralar

3 Boyutlu Mesh Import Etme

Quixel Bridge Nedir? Nasıl Kullanılır?

Quixel Bridge ile Assets Import

UE ile MAP Tasarımı

UE Dış Mekan Tasarımı

UE İç Mekan Tasarımı

UE Blue Print Nedir?

UE UI Tasarımı ve Ayarlar Menüsü

Blueprint ile Temel İşlemler

Blueprint ile UI Dinamik Hale Getirme

Blueprint ile Efekt-Animasyon Oluşturma

Kursun Günleri/Saatleri

Eğitimlerimiz hafta içi 5 gün 08:30 - 17:30 saatleri arasında tüm gün eğitim 
şeklinde yapılacaktır.
Kursa katılmak için tıklayınız...

 

Instagram
KRIPTOKRAL.COM GÜNCEL HABERLER | Yatırım Tavsiyesi Değildir.

Exit mobile version