Video oyunu şu anda ayda yaklaşık 900.000 aktif oyuncuya sahip. Akıllı telefonu olan herkes oyuna erişebilecek. İşte detaylar…
Second Life, 2003 yılında dijital yaşam hakkında konuşmaya başladıktan sonra, sektörün ilerlemesiyle birlikte niş bir oyun olarak kaldıktan sonra daha fazla kullanıcı arayışıyla bilgisayar pazarından çıkıp mobil cihazlara geçmeye karar verdi.
Oyunun sorumluları Linden Lab, dijital ortamda bir avatar yaratma, diğer kullanıcılarla etkileşime geçme, iş sahibi olma ve genel olarak normal hayata paralel bir hayat sürme alternatifi sunarak birçok kişi tarafından metaverse'ün ilk oyunu olarak kabul edilen bu deneyimin genişletilmesi hakkında bazı detaylar verdi.
Proje henüz tamamlanmadı, ancak bu yıl oyuncuların test etmesi için bir uygulama başlatılacak.
Second Life mobil ortama sıçrıyor
Geliştiricilerine göre, daha önceki durumlarda oyunu cep telefonlarına getirmeye çalıştılar, ancak bu sefer bunu başarmaya çok yakınlar, çünkü uyarlama çalışması, özellikle karakterlerin ve ortamların görünümünü ve hissini çoğaltmakla ilgili olan şeylerde kolay olmadı.
Bunu başarmak için, tüm telefon ekranının ve dokunmatik etkileşimin kullanım şekline güçlü bir vurgu yapılması gerektiğini akılda tutarak, işi basitleştiren seçenekler sunan bir geliştirme aracı olan Unity'yi kullanmaya karar verdiler.
Örneğin, etrafı görmek için parmaklarınızı ekran boyunca kaydırmanız gerekecek ve etkileşimde bulunmak ya da eylemleri gerçekleştirmek için panelin altına beş düğme yerleştirildi. Karakter hareketi için bir kalem oluşturuldu, ancak bu, manzaranın perspektifindeki değişikliklerle birleştirilebilir.
Çalışma hala devam ediyor, bu nedenle çıkış tarihi yok ve bu yıl gelecek olan sürüm, kullanıcının gereksinimlerine göre genişleyen bir başlığın ayrıntılarını parlatmaya başlamak için bir test sürümü olacak.
İkinci bir hayat
Second Life 20 yıldır aktif olmasına rağmen bu kadar popüler değildi ve cep telefonlarına gelmesi başka bir oyuncu neslini kazanma şansı.
Second Life 2003 yılında faaliyete geçtiğinde, dijital dünyada alternatif bir yaşam yaratma önerisinin yeniliği nedeniyle 10 milyon hesabı aşmıştı. Ancak zaman içinde bu etki azaldı ve 2013'te bir milyon kullanıcıya düştü ve şimdi, yirmi yıl sonra, 900.000'den fazla aktif profile sahip.
Bu yeni fırsatın farkı, 20 yıl önce hiçbir rakibinin olmaması ve şimdi Horizon Worlds veya Decentraland gibi daha büyük teknik erişime sahip platformların yanı sıra mobil cihazlarda başka tür deneyimlere odaklanan, ancak halihazırda yerleşik pazarları olan uzun bir video oyunları listesinin olması.
Ancak mobil cihazlar için sürüm gelirken, bilgisayarlarda resmi siteden erişilebilir, bir hesap oluşturabilir ve her biri farklı avantajlara sahip olan ayda 5,99 ila 29,99 ABD Doları arasında değişen istenen abonelik türünü seçebilir.
Ücretsiz bir profile sahip olmak da mümkün olsa da, oyun için para veya başlamak için bir arazi gibi herhangi bir fayda olmadan, bu daha büyük bir zorluk anlamına gelecektir.
Ardından programı bilgisayarınıza indirir, kurar ve ardından farklı bir iş ve binlerce kullanıcıyla tanışma seçeneği ile alternatif bir yaşama sahip olma deneyimine başlarsınız.
KRIPTOKRAL.COM GÜNCEL HABERLER | Yatırım Tavsiyesi Değildir.